Aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a primi cele mai bune oferte.

Stiri

Conferinta nationala a brokerilor de asigurare

Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari – UNSICAR organizeaza marti, 31 martie 2015, a X-a Conferinta Nationala a Brokerilor de Asigurari si Pensii, unde va dezbate tendintele si schimbarile inregistrate in comportamentul consumatorilor produselor de asigurare. Tema evenimentului este Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari – UNSICAR organizeaza marti, 31 martie 2015, a X-a Conferinta Nationala a Brokerilor de Asigurari si Pensii, unde va dezbate tendintele si schimbarile inregistrate in comportamentul consumatorilor produselor de asigurare. Tema evenimentului este “Consumatorul, Consumatorul, Consumatorul”.

UNSICAR lanseaza in cadrul conferintei documentul de pozitie Manifesto 2015, care prezinta principalele trei teme de dezbatere pe care asociatia profesionala a brokerilor le are in vedere in acest an - accesul consumatorilor la protectie adecvata prin asigurare, reglementari care sa sustina dezvoltarea pietei de brokeraj de asigurare si imbunatatirea intelegerii rolului brokerului de asigurare.

UNSICAR, asociatia profesionala a brokerilor in asigurari, are 83 de membri si intermediaza  80% din primele subscrise prin brokeri.


UNSICAR lanseaza in cadrul conferintei documentul de pozitie Manifesto 2015, care prezinta principalele trei teme de dezbatere pe care asociatia profesionala a brokerilor le are in vedere in acest an - accesul consumatorilor la protectie adecvata prin asigurare, reglementari care sa sustina dezvoltarea pietei de brokeraj de asigurare si imbunatatirea intelegerii rolului brokerului de asigurare.

UNSICAR, asociatia profesionala a brokerilor in asigurari, are 83 de membri si intermediaza  80% din primele subscrise prin brokeri.
 

Asf a decis majorarea capitalului social al brokerilor de asigurare

Autoritatea de Supraveghere Financiara a decis majorarea nivelului minim al capitalului social pentru brokerii de asigurare pana la 150.000 de lei. Masura face parte din norma privind autorizarea si functionarea brokerilor de asigurare, act normativ care va fi publicat in zilele urmatoare.

ASF explica decizia ca fiind necesara pentru "o mai buna adecvare a activitatii de intermediere la cerintele existente la nivel european". Astfel, brokerii vor avea ca termen pana la finele acestui an sa se conformeze noilor cerinte.

Pana in prezent, capitalul social necesar brokerilor de asigurare a fost de 25.000 de lei.

Anul trecut, brokerii de asigurare au intermediat prime in valoare de 4,56 miliarde lei, in crestere cu 16,32% fata de anul 2013 (3,92 miliarde lei). Astfel, gradul de penetrare al brokerilor in totalul pietei de asigurari s-a majorat pana la 56,45%.
 

GOTHAER a lansat o asigurare complexa pentru IMM-uri, adaptata pentru sapte domenii de activitate

Pentru ca segmentul IMM are o deosebita importanta pentru dezvoltarea mediului de afaceri din tara noastra, GOTHAER Asigurari Reasigurari lanseaza asigurarea IMMens - un produs modelat astfel incat sa ofere acoperiri personalizate pentru fiecare tip de afacere, in functie de domeniul de activitate. 

Fiind o polita de tip multi-risc, modulara si adaptata nevoilor specifice fiecaruia dintre segmentele de afaceri carora i se adreseaza, asigurarea IMMens de la GOTHAER se construieste pornind de la Asigurarea Cladirilor si/ sau a Continutului (cladiri si bunurile aflate in acestea), la care clientul poate alege, in completarea acesteia, sectiunile si riscurile asigurate pe care le considera de interes pentru afacerea sa, si anume:
  •  Pierderile financiare survenite din intreruperea activitatii;
  •  Asigurarea banilor;
  •  Asigurarea de raspundere civila;
  •  Asigurarea de accidente a angajatilor.
In functie de domeniul de activitate, asigurarea poate cuprinde unul sau toate riscurile enumerate mai sus si adauga in plus riscuri specifice la care sunt expuse acestea:

IMMens pentru HORECA este un pachet de asigurare dedicat exclusiv afacerilor din domeniul hotelier, restaurante sau intreprinderi care ofera servicii de catering.

IMMens pentru Birouri/ Spatii Administrative este un pachet de asigurare dedicat activitatilor administrative precum birouri notariale, de contabilitate, de avocatura, de consultanta sau sediilor de firme. 
IMMens pentru Producatori si Prestatori de Servicii este un pachet de asigurare dedicat activitatilor de productie sau prestari servicii cu scop lucrativ, adresat atat afacerilor acestora, cat si cladirilor si bunurilor folosite pentru desfasurarea activitatilor. 

IMMens pentru Activitati Comerciale (magazine) este un pachet de asigurare dedicat activitatilor de comert cu amanuntul prin magazine specializate sau comertul cu ridicata..

IMMens pentru Educatie este un pachet de asigurare dedicat activitatii specifice in domeniul educatiei si invatamantului prescolar si gimnazial, centre tip "after-school", scoli de muzica, centre de limbi straine etcIMMens pentru Sport & Fitness este un pachet de asigurare dedicat activitatilor de sport si fitness cu scop recreativ, ce acopera atat cladirile si bunurile folosite pentru desfasurarea activitatii, cat si intreaga afacere. 

IMMens pentru Profesii Liberale este o oferta speciala dedicata celor care practica profesii liberale
Pretul unei asigurari IMMens de la GOTHAER variaza foarte mult in functie de nevoile clientului, de specificul domeniului in care acesta activeaza, precum si de riscurile acoperite. Asigurarea IMMens de la GOTHAER se poate incheia pe o perioada de pana la 3 ani. 
 
 

Uniqa Asigurari lanseaza campania “Gandeste-te sa ai curaj sa fii fericit! Gandeste UNIQA!”

Acesta este mesajul pe care il propune UNIQA Asigurari prin noua sa campanie de imagine. Gandeste UNIQA este o invitatie la o noua atitudine fata de stilul nostru de viata, la un nou mod de gandire. Dar mai presus de orice, ar trebui sa fie un indemn pentru noi toti. La succes. La implinire. La bucurie. La fericire.
 
Fericirea, daca nu vine singura, o putem ademeni, putem invata sa fim (din nou) fericiti, jucandu-ne mai mult, razand mai mult, dansand mai mult.

Scoala de fericire este o parte din noua campanie UNIQA Asigurari si consta in cinci evenimente, desfasurate in cinci weekenduri, in cinci orase din tara.

UNIQA Insurance Group, cu sediul central in Austria, este unul dintre cele mai importante si dinamice grupuri de asigurari din Europa Centrala si de Est. Cu aproximativ 40 de companii in 19 tari si 22.000 de angajati, UNIQA ofera servicii de asigurari pentru 10 milioane de clienti. In Austria, UNIQA detine o cota de piata de 22% si a fost desemnata timp de zece ani cea mai de incredere companie de asigurari, conform studiului anual al publicatiei Reader’s Digest. Cu UNIQA si Raiffeisen Insurance, Grupul detine doua branduri puternice, care ii ofera o baza solida pentru cresterea viitoare. UNIQA opereaza in 15 tari din Europa Centrala si de Est.